radioCosta Hit Radio, Je krijgt er nooit genoeg van!
  • home Home
  • keyboard_arrow_right Algemeen nieuws
  • keyboard_arrow_right Berichten
  • keyboard_arrow_rightAngela Groothuizen blikt terug op eerste seizoen Wie is de Mol?: ‘Veel te slordig’

Algemeen nieuws

Angela Groothuizen blikt terug op eerste seizoen Wie is de Mol?: ‘Veel te slordig’

today1 november 2025 7

share close

Angela Groothuizen vindt dat in het eerste seizoen van Wie is de Mol? “veel te slordig” met de onbekende kandidaten werd omgegaan, vertelt de oud-presentatrice in het AD.

Written by:

Rate it
0%
Spring naar toolbar