radioCosta Hit Radio, Je krijgt er nooit genoeg van!
  • home Home
  • keyboard_arrow_right Geen categorie
  • keyboard_arrow_right Berichten
  • keyboard_arrow_rightZwartrijders in trein en bus betalen 20 euro meer als ze gepakt worden

Geen categorie

Zwartrijders in trein en bus betalen 20 euro meer als ze gepakt worden

today1 oktober 2025 4

share close

De boete voor zwartrijden in het openbaar vervoer is vanaf vandaag 20 euro hoger. Je betaalt 70 euro plus de ritprijs. Die eerste verhoging in negen jaar is volgens het ministerie hoognodig om de sociale veiligheid in het ov te verbeteren.

Written by:

Rate it
0%
Spring naar toolbar