Alle twaalf Radboudumc-medewerkers uit quarantaine, niemand had hantavirus
Alle twaalf geïsoleerde medewerkers van het Radboudumc in Nijmegen zijn uit quarantaine. Ze waren uit voorzorg afgezonderd nadat ze met een patiënt hadden gewerkt die het hantavirus had.