Noord-Korea en China zeggen banden verder aan te halen na bezoek Pyongyang
De Noord-Koreaanse leider Kim Jong-un en de Chinese president Xi Jinping hebben afgesproken de banden verder aan te halen op politiek, economisch en cultureel gebied tijdens een top in Pyongyang. De bilaterale relaties gaan volgens staatspersbureau KCNA "een nieuw hoofdstuk" tegemoet.