radioCosta Hit Radio, Je krijgt er nooit genoeg van!
  • home Home
  • keyboard_arrow_right Sport nieuws
  • keyboard_arrow_right Berichten
  • keyboard_arrow_rightVan Dijk genoot van Oranje, maar is ook kritisch: ‘We waren soms te slordig’

Sport nieuws

Van Dijk genoot van Oranje, maar is ook kritisch: ‘We waren soms te slordig’

today26 juni 2026 1

share close

Virgil van Dijk keek met een tevreden gevoel terug op de 1-3-zege van Oranje op Tunesië, maar is ook kritisch op zijn ploeg. De aanvoerder baalde van de slordigheden en het Tunesische doelpunt uit de corner.

Written by:

Rate it
0%
Spring naar toolbar