Handbalsters verliezen wéér van Denemarken en kunnen Europese titel vergeten
De Nederlandse handbalsters zijn er woensdag niet in geslaagd de halve finales van het EK te halen. De ploeg van bondscoach Henrik Signell verloor het allesbeslissende groepsduel met Denemarken: 30-26. Voor Oranje is nu de vijfde plek het hoogst haalbare.