Arends en Pel winnen als eerste Nederlandse duo in 25 jaar dubbeltitel in Rosmalen
Sander Arends en David Pel hebben zaterdag het dubbelspel gewonnen op het grastoernooi van Rosmalen. De dubbelspecialisten weden het eerste Nederlandse duo sinds 2001 die de titel veroverden op Het Autotron.