Verstappen gaat koelvest niet dragen in Oostenrijk: ‘Hou niet van al die kabels’
Formule 1-coureurs mogen dit weekend vanwege het hitteprotocol een koelvest dragen tijdens de Grand Prix van Canada. Maar niet iedere coureur is daar blij mee. "Vorig jaar was er een probleem met het systeem en werd ik juist gefrituurd."