Kelderman pakt uit met solo op NK wielrennen en boekt eerste zege sinds 2015
Wilco Kelderman heeft zondag na een fraaie solo het NK wielrennen op de weg gewonnen. De routinier van Visma-Lease a Bike beëindigde een lange serie zonder dagsuccessen: Kelderman boekte in Nijmegen zijn eerste zege sinds het NK tijdrijden van 2015.