Van de Zandschulp vernielt racket bij pijnlijk verlies in eerste gravelpartij van 2025
Botic van de Zandschulp heeft op het ATP-toernooi van Boekarest zijn eerste gravelwedstrijd van het jaar verloren van Richard Gasquet. De Nederlander was twee games verwijderd van de overwinning, maar gaf de wedstrijd tot zijn frustratie uit handen.